I disse dager skjer det store endringer i Facebooks Business Manager. Tidligere hadde man muligheten til å tilpasse budsjettene på annonsesett-nivå, men dette vil Facebook nå fjerne. Vi har lenge hatt muligheten til å legge budsjett på kampanjenivå, og snart vil dette være eneste mulighet.

Endringene er naturligvis for det bedre. Likevel finnes det tilfeller - i enkelte kampanjemålsetninger - der det vil by på noen utfordringer. Heldigvis utfordringer som veldig lett kan løses :)

Denne episoden tar for seg endringene til Facebook, samt en litt smart måte å fordele budsjettet ditt på i en prospekteringskampanje.

Kontaktmuligheter:

🐦 Twitter: https://twitter.com/KrishThomassen
😎 Facebook: https://facebook.com/kristianthomassen.no
💬 Messenger: https://m.me/kristianthomassen.no
📸 Instagram: https://instagram.com/kristianthomassen.no
😜 TikTok: http://vm.tiktok.com/JV4tje/
👻 Snapchat: https://snapchat.com/add/thkrish
💼 LinkedIn: https://linkedin.com/in/kristianthomassen/
🕹️ Twitch: https://www.twitch.tv/gg_krish 
📧 E-post: kristian@hyggehygge.no 
🌐 Nett: https://kristianthomassen.no

Vil du gi en rating i iTunes, kan du gjøre det her: http://bit.ly/hpn-review 

----more----

Credit for the awesome background music:

Schmatzi Kielokazi (ID 132) 
KieLoKaz - www.musikbrause.de 
Creative Commons License (BY-NC-ND 4.0)

----more----

Cover photo from Pexels

Share | Download